2016-12-04

TEKNOLOGIA, APLIKAZIOAK ETA IRAKASKUNTZA-IKASKUNTZA/TECNOLOGÍA, APLICACIONES Y ENSEÑANZA-APRENDIZAJE

Egunon guztioi!! Askotan, garapen teknologikoak azken hauek modu esanguratsu batez irakaskuntza-ikaskuntza prozesuetan atxikitzeko dugun gaitasuna baino azkarrago doaz. Beraz, aurreko hori da gaur egun irakasle eta ikasleok dugun erronka nagusia, izan ere, gaurko arazo nagusienak ez dira aplikazioen erabileraren zailtasunaren ondoriozkoak, baizik eta ikasteko espazio aberats eta konplexuak sortzeko dugun gaitasunaren ondoriozkoak. Hori dela eta, hurrengo lau sarreretan,, gure hezkuntza ekintzari zentzua emateko lagundu diezaioketen lau erraminta ikusiko ditugu, hala nola, Bloom taxonomiaren, SAMR ereduaren, gurpil pedagogikoaren eta TPACK ereduaren (irakasleentzat zuzendutakoa) inguruan.

Buenas a todos, con frecuencia, los desarrollos tecnológicos van más rápido que nuestra capacidad para insertarlos de manera significativa en procesos de enseñanza aprendizaje. Y ese es el reto que hoy tenemos los docentes y los alumnos, porque la mayoría de los problemas, hoy, no vienen de la dificultad de utilización de las propias aplicaciones, sino de nuestra capacidad para generar espacios de aprendizaje ricos y complejos. Por tanto, en las siguientes cuatro entradas veremos cuatro herramientas conceptuales que pueden ayudarnos en esta tarea de dar sentido a nuestra acción educativa, remezclando, reutilizando, casi como en la propia web 2.0, estrategias y conceptos de orígenes diversos. Por tanto, a continuación, os hablare acerca de las aportaciones de la teoría de Bloom para la era digital, el modelo SAMR, la denominada "rueda de la pedagogía" y el modelo TPACK, más dirigido a los docentes.

web 2.0 bilaketarekin bat datozen irudiak

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